loading...
تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ی ایرانی
تذکر

استفاده از مطالب و لینک های این سایت تنها با ذکر منبع مجاز است .

به سوی اطاعت از رهبری...

 

 

باز هم با امر تو تجدید بیعت می کنم

عرصه ی تولید ملی را حمایت می کنم

کار و سرمایه که جای خود بدان آقای من

ما تمام هستی خود را فدایت می کنیم

بخش گرافیک و سینما

بخش گرافیک و سینما سایت راه اندازی شد !   

 طراحان محترم می توانند از ابزار های فتوشاپ ، آموزش های طراحی و ...  در بخش گرافیک این سایت استفاده نمایند.   

همچنین می توانید فیلم های مختلفی را از بخش سینما مشاهده و دانلود نمایید .

                                   

 

 

ورود به بخش گرافیک 

 

ورود به بخش سینما

سید حسینعلی محمدی بازدید : 85 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود Smash Ping Pong v1.0 - بازی موبایل تنیس روی میز

در بازی Smash Ping Pongخود را در شخصیت یک تنیس باز حرفه ای تصور کنید و با پرتاب پرقدرت توپ به سمت حریفان آنان را از میدان رقابت بیرون کنید. در این بازی دیجیتالی که برای سیستم عامل های S60v5, Symbian^3 طراحی شده است شرکت کنید

سید حسینعلی محمدی بازدید : 75 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود Wondershare Photo Recovery v3.0.3 - بازیابی آسان تصاویر

بازیابی تصاویر و نرم افزارهایی که برای این مورد ساخته می شوند امروزه به یکی از رایج ترین دسته ها در نرم افزارهای رایانه ای تبدیل شده اند و بسیاری از شرکت های رایانه ای در ساخت این گونه نرم افزارها از هم پیشی می گیرند و البته شرکت هایی هم که از قبل نرم افزارهای بازیابی تولید نموده اند سعی می کنند تا با ارائه نسخه ای مختص بازیابی تصاویر به افزایش کاربرانشان کمک کنند. قبلا در آسان دانلود یکی از این گونه نرم افزارها را معرفی کرده ایم و در این مطلب قصد معرفی نرم افزار دیگری را با نام Wondershare Photo Recovery داریم که توانایی بازیابی تصاویر را به صورت کاملا پیشرفته داراست.

سید حسینعلی محمدی بازدید : 103 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (1)

فکر می کنید مشهورترین تصویر دنیا چیست؟ مونالیزای داوینچی به طور قطع یکی از معروف ترین تصاویری است که بسیاری در اقصی نقاط جهان با هر فرهنگ و زبان و ملیتی با آن آشنا هستند. اما از آن جالب تر اثر چارلز اوریر (Charles O'Rear) است که عنوان پربازدیدترین عکس را به خود اختصاص داده است. مطمئناً شما نیز این تصویر را بارها و بارها دیده‌اید اما به این موضوع فکر نکرده بودید!

سید حسینعلی محمدی بازدید : 256 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)
آیا رمز ورود خود را به ویندوز فراموش کرده اید؟ آیا تا به حال نیاز به شکستن پسورد ویندوزهایی همچون XP,Vista,Win7 و …. پیدا کرده اید؟! آیا به خاطر فراموش کردن رمز ویندوز ۷ خود مجبور به تعویض آن نشده اید؟! در گذشته نرم افزارهایی برای شکستن چنین پسوردهایی به بازار آمدند، اما آخرین نسخه نرم افزار ۷ Windows Password Remover با قدرتی باور نکردنی از عهده تمامی نسخه های مایکروسافت، برآمد. این نرم افزار از ویندوز ۷، ویستا، اکس پی، سرور ۲۰۰۳، ویندوز ۲۰۰۰ و…. پشتبانی کامل می کند و آخرین تست این نرم افزار توسط فوردانلودز، روی نسخه نهایی ویندوز ۷ Ultimate نصب شده بر روی یک لپ تاپ Dell Latitude D830 و در مد هارد Sata انجام شد که با موفقیت کامل رو به رو شد. نتیجه این تست بیانگر قدرت این نرم افزار و قابل تعمیم در سازگاری کامل با سیستم ها و لپ تاپ های جدید است. ضمنا در این تست تمامی یوزرهای ویندوز قابل مشاهده و تمامی پسوردها قابل حذف بود. از طرفی پسورد Syskey نیز بر روی ویندوز فعال بود که توسط همین نرم افزار، حذف شد.

وب سایت فارسی زبان فوردانلودز | www.4downloads.ir

قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows Password Remover v7.0:
- صد درصد قابل بازگشت
- قابلیت حذف تمامی پسوردها با سرعت بسیار بالا و در سهولت کامل
- عدم نیاز به پاک کردن و نصب مجدد ویندوز به خاطر یک پسورد!
- قادر به حذف پسورد تمامی ویندوزها جمله ویندوز محبوب ۷
- ریست تمامی پسورد های بوت آپشن(شامل پسورد startup که توسط syskey ایجاد می شود)
- نمایش مشخصات یک اکانت
- ریست پسوردهای local Administrator
- ریست پسوردهای Domain Administrator
- ریست تمامی پسوردهای محدود کننده و کنترل کننده کاربران یک ویندوز
- ریست پسوردها تنها با ساختن یک سی دی بوت (با رایت ایمیج موجود در پک)
- پشتیبانی از فرمت های سیستمی (FAT16, FAT32, NTFS and NTFS5)
- پشتیبانی از تمامی انواع هارد دیسکها (SATA, IDE and SCSI)
- پشتیبانی از لپ تاپ های جدید، سیستم های خانگی و سرورها
- و…

سید حسینعلی محمدی بازدید : 146 چهارشنبه 21 تیر 1391 نظرات (0)
همان طور که می‌دانید در ویندوز 7 در صورتی که قصد ورود به ویندوز را داشته باشید، حساب یا حساب‌های کاربری موجود در ویندوز نمایش داده شده و با انتخاب هر یک و وارد کردن رمز عبور می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید. اما در صورتی که چند کاربر مختلف از سیستم استفاده کنند چنین حالتی می‌تواند باعث کاهش امنیت حساب‌های کاربری شود. چرا که سایر کاربران، نام کاربری کاربران دیگر را مشاهده می‌کنند و تنها مانع امنیتی برای ورود به حساب کاربری، رمز عبور است. با استفاده از ترفندی که هم‌اکنون برای شما بازگو خواهیم کرد می‌توانید در صفحه خوش‌آمدگویی ویندوز 7، نام کاربری حساب‌های کاربری را نیز مخفی کنید به طوری که هر کاربر برای ورود به حساب کاربری خود مجبور باشد علاوه بر رمز عبور، نام کاربری خود را نیز تایپ کند. چنین کاری مسلماً می‌تواند امنیت حساب‌های کاربری را بهبود ببخشد.
سید حسینعلی محمدی بازدید : 104 چهارشنبه 21 تیر 1391 نظرات (0)

یکی از ویژگی‌های بارز ویندوز 7 ظاهر زیبا و جذاب آن است. این ویژگی به کمک تم یا قالب‌های موجود در آن شکل می‌گیرد. در ویندوز 7 به طور پیش فرض 6 تم قابل انتخاب است که با انتخاب هر تم، ظاهر صفحه دسکتاپ و صداهای موجود در ویندوز تغییر می‌کند. اما بایستی بدانید که در ویندوز 7، علاوه بر تم های موجود، 5 تم دیگر نیز به شکل مخفی وجود دارد! در این ترفند نحوه آشکار‌سازی و انتخاب این تم‌های مخفی را برای شما بازگو خواهیم کرد. این قالب‌های مخفی با محوریت کشورهای استرالیا، کانادا، بریتانیا، ایالات متحده و آفریقای جنوبی ساخته شده‌اند و شامل تصاویر پشت زمینه‌ای از این کشورها هستند.

برای مشاهده ترفند به ادامه مطلب بروید .

 
سید حسینعلی محمدی بازدید : 180 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود The Island Castaway 2 - بازی جذاب و سرگرم کننده

The Island Castaway نام بازی بسیار سرگرم کننده و جذابی است که می تواند در این تعطیلات آخر هفته همه کاربران را سرگرم نماید. بازی ساده اما جذابی که بواسطه داستان هیجان انگیزش می تواند کاربر را برای طی مراحل بالاتر ترغیب کند ؛ در این بازی کاربر نقش یک سرخ پوست جوان را دارد که دائم باید در قبیله و روستایی که در آن زندگی می کند به گشت و گذار بپردازد و به راز و رمز های بازی دست پیدا کند. مشکلات زیادی پیش روی کاربر قرار دارد ؛ ابتداعا باید بتواند با دوندگی زیاد و جمع آوری میوه ها غذای خود را برای تامین انرژی به دست آورد ، زمانی که نقش اول بازی خسته می شود این میوه های جمع آوری شده هستند که می تواند درصدها مختلفی از انرژی را به وی بازگردانند.

سید حسینعلی محمدی بازدید : 142 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود RAR Password Recovery Magic v6.1.1.393 - بازیابی پسورد RAR

مطمئنا برای شما هم پیش آمده که فایلی را با فرمت RAR از دوستان خود یا اینترنت دریافت کرده یا فایل های خود را با فرمت قوی RAR فشرده کرده و برای حفاظت از آن ها بر روی این فایل ها پسورد قرار داده اید و پس از مدتی پسورد این فایل ها را فراموش کرده اید و از بازیابی پسورد این فایل ها و اطلاعات خود ناامید شده اید .

تعداد صفحات : 6

درباره ما
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 180
  • بازدید کلی : 11,419
  • کدهای اختصاصی