loading...
تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ی ایرانی
تذکر

استفاده از مطالب و لینک های این سایت تنها با ذکر منبع مجاز است .

به سوی اطاعت از رهبری...

 

 

باز هم با امر تو تجدید بیعت می کنم

عرصه ی تولید ملی را حمایت می کنم

کار و سرمایه که جای خود بدان آقای من

ما تمام هستی خود را فدایت می کنیم

بخش گرافیک و سینما

بخش گرافیک و سینما سایت راه اندازی شد !   

 طراحان محترم می توانند از ابزار های فتوشاپ ، آموزش های طراحی و ...  در بخش گرافیک این سایت استفاده نمایند.   

همچنین می توانید فیلم های مختلفی را از بخش سینما مشاهده و دانلود نمایید .

                                   

 

 

ورود به بخش گرافیک 

 

ورود به بخش سینما

سید حسینعلی محمدی بازدید : 86 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (0)

ما همه آمدیم تا بگوییم سید علی تنها نیست 

آمدیم تا بگوییم حمایت از ولایت حمایت از حسین است

آمدیم تا بگوییم لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است

آمدیم تا به همه ی آنهایی که میگویند جمهوری ایرانی بگوییم مرگ بر ضد ولایت فقیه

سید حسینعلی محمدی بازدید : 102 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)

موشك "كاوشگر پيشگام" به همراه ميمون  با موفقيت به فضا پرتاب شد

موشك "كاوشگر پيشگام" به همراه ميمون امروز دوشنبه 9 بهمن 91 با موفقيت به فضا پرتاب شده و به زمين بازگشت.

كاوشگر پيشگام از چهار بخش شامل:

1- مجموعه موتور، متشكل از اجزاي قفسه دم، بالك‌هاي پايدارساز، بلوك تنظيم ارتفاع، موتور و نازل؛

2- سكوي پرتاب براي پرتاب مجموعه؛

3- ايستگاه هاي زميني براي برقراري ارتباط با كاوشگر و دريافت اطلاعات به صورت زمان واقعي؛

4- محموله‌ كه از اجزاي كپسول زيستي سامانة خدمات (الكترونيك، مخابرات و پردازش)، جدايش سازه و جدايش بازياب موجود زنده تشكيل شده است.

سید حسینعلی محمدی بازدید : 112 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

توزيع ۵ قلم كالاي اساسي با كارت الكترونيك در 200 هزار فروشگاه

يك مقام مسئول در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس در خصوص نتايجي كه جلسات مشترك دولت و مجلس داشته است، گفت: طرحي كه دولت به دنبال آن است همان سيستم كالابرگي است اما به صورت الكترونيك انجام مي‌شود.

سید حسینعلی محمدی بازدید : 98 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا)، كتاب «سرمايه اجتماعي در آموزه‌هاي اسلامي»، به قلم محمد عليني، پژوهشگر و محقق مركز مطالعات فرهنگي ـ‌ اجتماعي پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي روانه بازار كتاب شد.

بنا بر اين گزارش، نويسنده اين كتاب به بررسي آموزه‌هاي اسلامي در ابعاد اعتقادي، اخلاقي و فقهي و تأثير آن‌ها بر پيدايي و تقويت سرمايه اجتماعي پرداخته و تعاليم دين اسلام را با توجه به دو بعد عيني يا ساختاري و ذهني يا شناختي سرمايه اجتماعي، در سطوح خرد و كلان، بررسي كرده و ابعاد سرمايه اجتماعي را مورد ارزيابي قرار داده است.

نويسنده كتاب «سرمايه اجتماعي در آموزه‌هاي اسلامي»، پس از مشخص كردن آيات و روايات مرتبط به هر مؤلفه و شاخصه، با روش تحليل متن، متون انتخاب شده از قرآن، نهج‌الفصاحه و غررالحكم و دررالكلم مورد بررسي قرار گرفته‌اند.

يادآور مي‌شود كتاب «سرمايه اجتماعي در آموزه‌هاي اسلامي»، به قلم محمد عليني، در 330 صفحه و در قطع شوميز، با قيمت 65 هزار ريال به همت مؤسسه بوستان كتاب منتشر شده است.

 

منبع : http://mshojaeifar2.tebyan.net

سید حسینعلی محمدی بازدید : 102 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

 

ضرب‌المثل‌هاي مرتبط با حمايت از كار

 

اگر بيل‌زني، باغچه خودت را بيل بزن

 

 اگر جراحي، پيزي خودتو جا بنداز

 

تا ترياق از عراق آرند، مار گزيده مرده باشد

 

جلو خونه خودتو جارو كن، همسايه خودش جارو داره

 

 

 

سید حسینعلی محمدی بازدید : 63 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

باز آقا محضرت عرض ارادت ميكنیم


آسمان را روشن از شمع ولايت ميكنيم

 

گفته اي توليد ملي، گفته هايت روي چشم!


باز از سرمايه و از كار ايراني حمايت ميكنيم

 

 

 


سید حسینعلی محمدی بازدید : 71 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

توليد ملي

معلم بعنوان عضو موثر نظام آموزشي در آموزش و القاء دقيق از محتوا و اصالت پيام شعار سال ميتواند نقش آفريني نمايد. و فرهنگ صحيح استفاده از توليد داخلي را توسط دانش آموزان به خانواده و سطح جامعه منتقل كند . در اين راستا رسالت معلمي ايجاب مينمايد :

سید حسینعلی محمدی بازدید : 64 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

عصرایران - سال 1391 خورشیدی از سوی رهبر معظم انقلاب سال "تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی " نامگذاری شد.

حضرت آیت الله خامنه ای در پیام نوروزی خود با تبریک فرارسیدن سال نو ، به تحلیل رویدادهای سال گذشته پرداختند و با اشاره به شرایط جدید در سال پیش رو ، سال جدید را سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی نامیدند.

سال 1390 از سوی ایشان ، سال "جهاد اقتصادی" نامیده شده بود.

متن پیام به شرح زیر است:

سید حسینعلی محمدی بازدید : 69 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

سال ۱۳۹۱تدبير مقام معظم رهبري به نام سال «توليد ملي؛ حمايت از كار و سرمايه ايراني» نامگذاري شد.

به گزارش «تابناک» درباره چرايي نامگذاري سال جاري به اين نام مي‌توان مهمترين برداشت را اهميت حياتي مسأله توليد و بهره‌وري داخلي با توجه به تحريم‌هاي اقتصادي كشور و ظرفيت‌هاي كلان اقتصادي معطل مانده و تعطيل شده در بخش‌هاي مختلف صنعتي و كشاورزي به دليل برخي سياستگذاري‌هاي، وجود ظرفيت‌هاي متعدد بالقوه برای بهره‌برداري از قبيل ذخاير خدادادي، سوخت‌هاي فسيلي، ذخاير معدني و بسيار متنوع، نيروي انساني كارآزموده و نهايتا ايجاد روندي منطقي در حمايت از صنايع گوناگون با هدف رفع نيازهاي داخلي كه بنيان استقلال به شمار می‌رود و نيز ايجاد اشتغال واقعي و پايدار و به ویژه صيانت از اشتغال موجود برشمرد، ولی اين نامگذاري در واقع يك نشانه‌گذاري و سياستگذاري است كه با توجه به شرايط کنونی كشور، نشان دهنده اهميت مبحث توليد و صيانت از سرمايه‌هاي داخلي در راستای رشد و توسعه كشور است؛ اما رسيدن به اين هدف مهم و متعالي مستلزم ملزوماتي است كه نيازمند توجه جدي دولتيان به عنوان مجريان اقتصاد كلان كشور و نيز قوه مقننه به عنوان سياستگذار و قوه قضاييه به عنوان ضابط نظام در عرصه حمايت از فعاليتهاي سالم اقتصادي است.

هم‌اکنون حمايت نکردن از بخش توليد در كشور، دغدغه اصلي به ویژه بخش خصوصي است؛ بنابراین، توجه به بخش توليد و افزايش بهره‌وري و نيز صيانت از سرمايه‌هاي ملي با چالش‌هاي جدي روبه‌روست كه مي‌بايست در مرحله نخست، اين چالش‌ها شناسايي و رفع و زمينه براي ايجاد بهره‌وري و اشتغال پايدار فراهم شود، ولی اين موانع كدام است؟

سید حسینعلی محمدی بازدید : 108 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

 

دشمن سي سال است كه ما را در مقابل تحريم واكسينه كرده است

 

اگر دلمان را به آنچه كه تاكنون بدست آورده ايم خوش كنيم، شكست خواهيم خورد.
 

در راه پیشرفت توقف ممنوع...

 

منبع http://mshojaeifar2.tebyan.net                       
سید حسینعلی محمدی بازدید : 80 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

با ابتكار طراحان كشور، ديگر نگران جدا نكردن شارژر خود از برق نباشيد

تيمي از دانشجويان طراحي صنعتي ايران موفق به ارائه طرحي شده‌اند كه مشكل ادامه مصرف انرژي توسط شارژرهاي متصل به پريز برق كه از دستگاه الكتريكي جدا شده‌اند را برطرف كرده و به نگراني آسيب ديدن شارژرها در اين شرايط پايان مي‌دهد.

اعضاي اين تيم عبارتند از: كوروش مهدوي, الميرا چراغي و سهيل قيامي.

سید حسینعلی محمدی بازدید : 62 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

خودرو هيبريدي چهار نفره افتخار ملي ديگر در كشور

محققان يك شركت دانش بنيان در شهركرد موفق به ساخت خودرو هيبريدي چهار نفره از نوع بنزيني الكتريكي با مصرف سوخت 2.4 ليتر در 100 كيلومتر شدند.

امين جعفري از طراحان اين خودروي هيبريدي با بيان اين كه اين خودرو حداكثر شباهت را به لحاظ كارايي به خودروهاي مدرن داشته و همچنين از توجيه اقتصادي لازم جهت توليد انبوه برخوردار است، افزود: خودروهاي هيبريدي دو منبع انرژي (برق – بنزين) دارند و نوع تعميم يافته خودروهاي برقي هستند كه معايب خودروهاي برقي و احتراق داخلي تا حدود زيادي در آنها بر طرف شده است.

وي افزود: در اين خودرو از شاسي خودرو 206 به دليل استانداردهايي كه دارد استفاده كرده‌ايم و بدنه آن از جنس كامپوزيت، فايبرگلاس است.

به گفته طراح اين خودرو مصرف سوخت اين خودرو 2.4 ليتر در 100 كيلومتر است و هزينه تمام شده براي ساخت آن بين 30 تا 35 ميليون تومان است.

منبع :mshojaeifar2.tebyan.net

سید حسینعلی محمدی بازدید : 76 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

يزد - خبرگزاري مهر: فرماندار يزد گفت: "توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني" به عنوان شعار امسال نه تنها در بخش اقتصادي بلكه بايد در همه عرصه هاي اجتماعي، فرهنگي و هنري محقق و عملي شود.

عزيزالله سيفي در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نامگذاري سال 1391 به عنوان "سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني" از طرف مقام معظم رهبري بيان كرد: اين شعار بايد در تمام عرصه ها محقق شود.

سید حسینعلی محمدی بازدید : 108 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

انیمیشن تهران 1500

اولین انیمیشن سینمایی ایرانی با نام ” تهران ۱۵۰۰ ” در تاریخ ۱۵ آذر ۱۳۹۱ اکران خواهد شد. کارگردان این انیمیشن بهرام عظیمی است. طراح و کارگردان کاراکترهای سیا ساکتی و داوود خطر در انیمیشن های نیروی انتظامی که از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

سید حسینعلی محمدی بازدید : 81 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Knots 3D v2.9.0 - نرم افزار اندروید آموزش سه بعدی انواع گره ها

نرم افزار Knots 3D یکی از نرم افزار های آموزشی است و بدونه شک هرکسی به آن نیاز دارد. در این نرم افزار انواع گره ها آموزش داده می شود، گره هایی مانند گره کوهنوردی،ماهیگیری و.... . آموزش ها در محیطی سه بعدی انجام می شود و شما می توانید از تمام زوایا از آموزش گره استفاده نمایید. آموزش ها به صورت مرحله ای است و شما می توانید مراحلی را که درست یادنگرفته اید به صورت دستی جابه جا کنید.

سید حسینعلی محمدی بازدید : 104 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (2)

یکی از مشکلات شایع در سیستم‌های تحت ویندوز، کند بودن سرعت بالا آمدن و راه‌اندازی آن است. به طوری که پس از روشن کردن سیستم، زمان زیادی صرف ورود به ویندوز و بارگذاری کامل صفحه دسکتاپ می‌شود. این موضوع در کامپیوترهای قدیمی و سیستم‌هایی که دارای نرم‌افزارهای نصب شده زیادی هستند بیشتر به چشم می‌خورد. بسیاری از کاربران برای حل این مشکل از طریق تنظیمات msconfig به خالی کردن برنامه‌های اجرا شده در Startup میپردازند. این راه مفید است اما همواره نمی‌تواند کافی باشد. در صورتی که از ویندوز ویستا یا 7 استفاده می‌کنید و با این مشکل روبرو هستید، بایستی بدانید در این دو ویندوز قابلیتی به نام Windows Boot Performance Diagnostics نفهته است که بسیاری از کاربران از آن بی‌خبرند. با فعال نمودن این ابزار، ویندوز به طور اتوماتیک موانعی که باعث کاهش سرعت بالا آمدن ویندوز می‌شود را به طور اتوماتیک تشخیص داده و آنها را رفع می‌کند. در این ترفند قصد داریم به معرفی این قابلیت مفید بپردازیم.

 

سید حسینعلی محمدی بازدید : 110 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود کرک آفیس 2013 و ویندوز 8 - فعال سازی خودکار و رفع محدودیت زمانی آفیس و ویندوز

برای اولین بار در بین تمامی سایت های ایرانی آسان دانلود تقدیم می کند!
همانگونه که میدانیم پس از ویندوز یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین ابزار کار در رایانه ها بسته ی نرم افزار Microsoft Office می باشد. که پس از نصب آن بر روی ویندوز برای استفاده از تمامی امکانات و قابلیتهای نرم افزار و رفع محدودیت زمانی می بایستی آن را خریداری کرده و یا اینکه نرم افزار را به اصطلاح کرک نمایید. تا بتوانید از تمامی امکانات بدون محدودیت زمانی استفاده نمایید. نرم افزار قدرتمند KMSnano که با نصب آن شما میتوانید به آسانی و به صورت اتوماتیک علاوه بر فعال سازی آفیس 2013 نسخه های RTM و Volume ویندوزهای Windows 7/8 Pro/Enter/N/VL را فعال سازی نمایید.

 

سید حسینعلی محمدی بازدید : 84 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

رساله احكام براي جوانان

عناوين اصلي كتاب شامل:
نگاهى گذرا بر زندگى پربركت مرجع عظيم الشأن حضرت آيةاللّه العظمى مكارم شيرازى «دام ظله»؛ مقدّمه‌؛ اجتهاد و تقليد؛ طهارت‌؛ مُطهِّرات (پاك‌كننده‌ها)؛ وضو؛ غسل‌؛ تيمّم‌؛ نماز؛ مُبطِلات نماز؛ شَكيّات نماز؛ نماز مسافر؛ نماز قضا؛ نماز جماعت‌؛ نماز جمعه‌؛ نماز آيات‌؛ نمازهاى مستحب «1»؛ روزه‌؛ خُمس‌؛ زكات‌؛ احكام خريد و فروش‌؛ قَرض‌؛ امانتدارى‌؛ عاريه‌؛ اشياى گمشده‌؛ غَصب‌؛ خوردن و آشاميدن‌؛ احكام سر بريدن حيوان‌؛ احكام ازدواج‌؛ احكام سلام كردن‌؛ احكام قرآن‌؛ قسم خوردن‌؛ مسائل متفرّقه‌



سید حسینعلی محمدی بازدید : 75 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار WinRAR v4.20 x86/x64 - نرم افزار فشرده سازی فایل ها

در این که بهترین فشرده ساز موجود Winrar نام دارد شکی نیست. نرم افزاری که حاصل دسترنج لابراتورهای شرکت RAR می باشد. ابزاری بسیار کامل که از نرم افزار هایی است که بعد از هربار نصب ویندوز شاید 99 درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند.

سید حسینعلی محمدی بازدید : 72 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)
 دانلود Angry Birds Star Wars HD v1.0.2 - بازی موبایل پرندگان خشمگین در جنگ ستارگان

بالاخره پس از مدتها انتظار نسخه جدید بازی جذاب و پرطرفدار پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars در جنگ ستارگان عرضه شد. شرکت Rovio با همکاری جرج لوکاس کارگردان سری فیلم های جنگ ستارگان این بار به خلق بازی جذاب پرندگان خشمگین با موضوع جنگ ستارگان پرداخته است.

سید حسینعلی محمدی بازدید : 85 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود Smash Ping Pong v1.0 - بازی موبایل تنیس روی میز

در بازی Smash Ping Pongخود را در شخصیت یک تنیس باز حرفه ای تصور کنید و با پرتاب پرقدرت توپ به سمت حریفان آنان را از میدان رقابت بیرون کنید. در این بازی دیجیتالی که برای سیستم عامل های S60v5, Symbian^3 طراحی شده است شرکت کنید

سید حسینعلی محمدی بازدید : 75 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود Wondershare Photo Recovery v3.0.3 - بازیابی آسان تصاویر

بازیابی تصاویر و نرم افزارهایی که برای این مورد ساخته می شوند امروزه به یکی از رایج ترین دسته ها در نرم افزارهای رایانه ای تبدیل شده اند و بسیاری از شرکت های رایانه ای در ساخت این گونه نرم افزارها از هم پیشی می گیرند و البته شرکت هایی هم که از قبل نرم افزارهای بازیابی تولید نموده اند سعی می کنند تا با ارائه نسخه ای مختص بازیابی تصاویر به افزایش کاربرانشان کمک کنند. قبلا در آسان دانلود یکی از این گونه نرم افزارها را معرفی کرده ایم و در این مطلب قصد معرفی نرم افزار دیگری را با نام Wondershare Photo Recovery داریم که توانایی بازیابی تصاویر را به صورت کاملا پیشرفته داراست.

سید حسینعلی محمدی بازدید : 103 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (1)

فکر می کنید مشهورترین تصویر دنیا چیست؟ مونالیزای داوینچی به طور قطع یکی از معروف ترین تصاویری است که بسیاری در اقصی نقاط جهان با هر فرهنگ و زبان و ملیتی با آن آشنا هستند. اما از آن جالب تر اثر چارلز اوریر (Charles O'Rear) است که عنوان پربازدیدترین عکس را به خود اختصاص داده است. مطمئناً شما نیز این تصویر را بارها و بارها دیده‌اید اما به این موضوع فکر نکرده بودید!

سید حسینعلی محمدی بازدید : 256 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)
آیا رمز ورود خود را به ویندوز فراموش کرده اید؟ آیا تا به حال نیاز به شکستن پسورد ویندوزهایی همچون XP,Vista,Win7 و …. پیدا کرده اید؟! آیا به خاطر فراموش کردن رمز ویندوز ۷ خود مجبور به تعویض آن نشده اید؟! در گذشته نرم افزارهایی برای شکستن چنین پسوردهایی به بازار آمدند، اما آخرین نسخه نرم افزار ۷ Windows Password Remover با قدرتی باور نکردنی از عهده تمامی نسخه های مایکروسافت، برآمد. این نرم افزار از ویندوز ۷، ویستا، اکس پی، سرور ۲۰۰۳، ویندوز ۲۰۰۰ و…. پشتبانی کامل می کند و آخرین تست این نرم افزار توسط فوردانلودز، روی نسخه نهایی ویندوز ۷ Ultimate نصب شده بر روی یک لپ تاپ Dell Latitude D830 و در مد هارد Sata انجام شد که با موفقیت کامل رو به رو شد. نتیجه این تست بیانگر قدرت این نرم افزار و قابل تعمیم در سازگاری کامل با سیستم ها و لپ تاپ های جدید است. ضمنا در این تست تمامی یوزرهای ویندوز قابل مشاهده و تمامی پسوردها قابل حذف بود. از طرفی پسورد Syskey نیز بر روی ویندوز فعال بود که توسط همین نرم افزار، حذف شد.

وب سایت فارسی زبان فوردانلودز | www.4downloads.ir

قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows Password Remover v7.0:
- صد درصد قابل بازگشت
- قابلیت حذف تمامی پسوردها با سرعت بسیار بالا و در سهولت کامل
- عدم نیاز به پاک کردن و نصب مجدد ویندوز به خاطر یک پسورد!
- قادر به حذف پسورد تمامی ویندوزها جمله ویندوز محبوب ۷
- ریست تمامی پسورد های بوت آپشن(شامل پسورد startup که توسط syskey ایجاد می شود)
- نمایش مشخصات یک اکانت
- ریست پسوردهای local Administrator
- ریست پسوردهای Domain Administrator
- ریست تمامی پسوردهای محدود کننده و کنترل کننده کاربران یک ویندوز
- ریست پسوردها تنها با ساختن یک سی دی بوت (با رایت ایمیج موجود در پک)
- پشتیبانی از فرمت های سیستمی (FAT16, FAT32, NTFS and NTFS5)
- پشتیبانی از تمامی انواع هارد دیسکها (SATA, IDE and SCSI)
- پشتیبانی از لپ تاپ های جدید، سیستم های خانگی و سرورها
- و…

سید حسینعلی محمدی بازدید : 147 چهارشنبه 21 تیر 1391 نظرات (0)
همان طور که می‌دانید در ویندوز 7 در صورتی که قصد ورود به ویندوز را داشته باشید، حساب یا حساب‌های کاربری موجود در ویندوز نمایش داده شده و با انتخاب هر یک و وارد کردن رمز عبور می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید. اما در صورتی که چند کاربر مختلف از سیستم استفاده کنند چنین حالتی می‌تواند باعث کاهش امنیت حساب‌های کاربری شود. چرا که سایر کاربران، نام کاربری کاربران دیگر را مشاهده می‌کنند و تنها مانع امنیتی برای ورود به حساب کاربری، رمز عبور است. با استفاده از ترفندی که هم‌اکنون برای شما بازگو خواهیم کرد می‌توانید در صفحه خوش‌آمدگویی ویندوز 7، نام کاربری حساب‌های کاربری را نیز مخفی کنید به طوری که هر کاربر برای ورود به حساب کاربری خود مجبور باشد علاوه بر رمز عبور، نام کاربری خود را نیز تایپ کند. چنین کاری مسلماً می‌تواند امنیت حساب‌های کاربری را بهبود ببخشد.
سید حسینعلی محمدی بازدید : 104 چهارشنبه 21 تیر 1391 نظرات (0)

یکی از ویژگی‌های بارز ویندوز 7 ظاهر زیبا و جذاب آن است. این ویژگی به کمک تم یا قالب‌های موجود در آن شکل می‌گیرد. در ویندوز 7 به طور پیش فرض 6 تم قابل انتخاب است که با انتخاب هر تم، ظاهر صفحه دسکتاپ و صداهای موجود در ویندوز تغییر می‌کند. اما بایستی بدانید که در ویندوز 7، علاوه بر تم های موجود، 5 تم دیگر نیز به شکل مخفی وجود دارد! در این ترفند نحوه آشکار‌سازی و انتخاب این تم‌های مخفی را برای شما بازگو خواهیم کرد. این قالب‌های مخفی با محوریت کشورهای استرالیا، کانادا، بریتانیا، ایالات متحده و آفریقای جنوبی ساخته شده‌اند و شامل تصاویر پشت زمینه‌ای از این کشورها هستند.

برای مشاهده ترفند به ادامه مطلب بروید .

 
سید حسینعلی محمدی بازدید : 180 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود The Island Castaway 2 - بازی جذاب و سرگرم کننده

The Island Castaway نام بازی بسیار سرگرم کننده و جذابی است که می تواند در این تعطیلات آخر هفته همه کاربران را سرگرم نماید. بازی ساده اما جذابی که بواسطه داستان هیجان انگیزش می تواند کاربر را برای طی مراحل بالاتر ترغیب کند ؛ در این بازی کاربر نقش یک سرخ پوست جوان را دارد که دائم باید در قبیله و روستایی که در آن زندگی می کند به گشت و گذار بپردازد و به راز و رمز های بازی دست پیدا کند. مشکلات زیادی پیش روی کاربر قرار دارد ؛ ابتداعا باید بتواند با دوندگی زیاد و جمع آوری میوه ها غذای خود را برای تامین انرژی به دست آورد ، زمانی که نقش اول بازی خسته می شود این میوه های جمع آوری شده هستند که می تواند درصدها مختلفی از انرژی را به وی بازگردانند.

سید حسینعلی محمدی بازدید : 143 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود RAR Password Recovery Magic v6.1.1.393 - بازیابی پسورد RAR

مطمئنا برای شما هم پیش آمده که فایلی را با فرمت RAR از دوستان خود یا اینترنت دریافت کرده یا فایل های خود را با فرمت قوی RAR فشرده کرده و برای حفاظت از آن ها بر روی این فایل ها پسورد قرار داده اید و پس از مدتی پسورد این فایل ها را فراموش کرده اید و از بازیابی پسورد این فایل ها و اطلاعات خود ناامید شده اید .

تعداد صفحات : 2

درباره ما
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 188
  • بازدید کلی : 11,427
  • کدهای اختصاصی